ترفند 5 ثانیه ای برای طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

استخدام در کاسپید

کسی که به سایت آموزشی سر می‌زند، قصد یادگیری دارد. اما کسی که به سایت فروشگاهی سر می‌زند، قصدش خرید کالا است.

کدام یک برای طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب تر است: وردپرس یا سایت اختصاصی؟ با توجه به این که فروشگاه های اینترنتی حجم بالایی دارند و بعد از مدتی ورودی سایت شما بسیار بالا میرود و به دلیل امکانات زیاد سایت، توصیه ما به شما این است که از سایت های وردپرسی استفاده نکنید و قالب فروشگاهی خود را به صورت اختصاصی بنویسید تا در آینده و پیشرفت کسب و کارتان دچار مشکل نشوید.

وبسایت شما بزرگترین شعبه شما در غیاب شخص شما و کارمندانتان است بنابراین چگونگی شکل ظاهری و طراحی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در اصل تمامی کاربرانی که به نوعی وارد سایت شما میشوند مهمان شرکت شما در شعبه اینترنتی شما هستند بنابراین باید میزبان خوبی برای مشتریان و کاربران خود باشید تا آنها نهایت لذت را از استفاده خدمات شما داشته باشند.

در این شیوه، از سیستم مدیریت محتوای آماده وردپرس، برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده می‌شود.

بنابراین اگر شما نیز بخواهید جایی در این فروش داشته باشید، حتما باید اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نمایید.

اگرچه محصولات فروشگاه ها باهم متفاوت است، اما همه آنها یک هدف و تنها یک چیز می خواهند: مشتری، البته مشتری که خرید کند و برای آن ها سود آور باشد.

اگر چنین سوالاتی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، این مطلب را تا آخر مطالعه کنید تا پاسخ این سوالات را دریافت کنید.

امکان فروش به تمام شهرها بدون نیاز به داشتن شعبه فیزیکی در آنها :

برای دریافت قیمت دقیق، ابتدا فرم بریف را برای ما پر کنید و بعد از نیازسنجی، قیمت طراحی سایت فروشگاهی را به شما اعلام خواهیم کرد.

مبتدیان اغلب این مرحله را از دست می دهند و همه چیز را در وب سایت خود تقریباً منبع به یک اندازه می سازند.

آنها یک وب سایت را در کمتر از یک چشم به هم زدن قضاوت خواهند کرد. پس بسیار مهم است که در همان نگاه اول اعتماد کاربر را جلب کنیم.

در این مسیر مسائل حرفه ای همچون حفاظت از اطلاعات مشتریان، امنیت وب سایت و حفظ داده های ارزشمند مشتریان در سرلوحه کار همکاران ما در شرکت طراحی سایت کاسپید است.

چون بنده فقط یه ویژگی کوچیکش رو لازم دارم و نمیخوام به اونصورت ازش توی سایتم استفاده کنم

Report this wiki page