نکات طراحی وب سایت که قبل از خرید باید بدانید

Wiki Article

پیشنهاد ما به شما در صورتی که می خواهید هزینه های طراحی سایت را کم کنید و هم سایتی بروز و امن داشته باشید استفاده از طراحی های سفارشی وب سایت است. هرچند که تعرفه های بالاتری از لحاظ طراحی دارند. قیمت طراحی سایت با لاراول:

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

۶ آبان ۱۳۹۹ در ۰۹:۲۰ پاسخ دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

پس از این متقاضیان می‌توانند به تدریج مفاهیم پیچیده مربوط به طراحی سایت را نیز فرا بگیرند و با جدیدترین فناوری ها در زمینه طراحی سایت آشنا شوند. البته بخش مقدماتی ممکن است از یک هفته تا دو هفته بیشتر طول بکشد و کمی برای متقاضیان زمان‌بر و خسته کننده باشد؛ اما اگر قصد داشته باشند یک طراح سایت حرفه ای شوند و از پایه قوی کار خود را شروع کنند، باید این مرحله ها را به ترتیب طی کنند.

ما در این راه همکاران (به عنوان دیگر رقبای طراحی سایت) بسیاری داریم و هر کدام از آنها خدمات طراحی سایت را بسته به شرایط خود ارائه می دهند.

ضمانت بازگشت وجه تاحالا پیش نیامده ولی اگر نتونستیم رضایت شما را جلب کنیم کل هزینه به شما برگردانده میشه

همان گونه که بیان شد شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای معقول و مناسب، اقدام به راه اندازی سایت وردپرسی حرفه ای و بر اساس اصول سئو نمایید.

اما همه عناصر که متن نیستند شما برای ویرایش عکس هم به برنامه هایی نیاز دارید که می توانید از برنامه های زیر استفاده کنید:

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

اگر بخواهیم این دو را را بسیار ساده تعریف کنیم: خواهیم گفت فرض کنید یک کامپیوتر تمام ۲۴ ساعت روز روشن و متصل به اینترنت باشد. به این کامپیوتر اصطلاحا سرور می گویند. بخشی از حافظه آن کامپیوتر که اطلاعات وبسایت شما بر روی آن ذخیره شده است، را اصطلاحاً هاست میگویند.

همانطور که از نام این قسمت مشخص است این قبیل سایت ها مخصوص شرکت ها، هولدینگ ها و دانش بنیان هاست. طراحان گروه آسا اسکریپت با نیاز سنجی مشتریان خود معمولا پنل مدیریت وردپرس را به این قبیل مشتریان پیشنهاد می دهند.

سلام. ما قبلا وب سایت شرکت را به یکی از شرکت های طراحی سایت دیگه دادیم که برای ما انجام دادند که متاسفانه الان از پشتیبانی راضی نیستیم.

 پس از آنکه تمامیت وبسایت مورد تحلیل و آنالیز قرار گرفت، حال به سراغ طراحی وبسایت می‌رویم این مرحله خود شامل چندین مرحله است:

در این وب‌سایت زیرساخت نرم‌افزاری برای درج لیست املاک، برگزاری مزایده املاک، بخش جستجوگر پیشرفته برای فیلتر املاک موردنظر فراهم شده است. همچنین از نظر طراحی، این وب‌سایت با صفحه‌نمایش‌های مختلف لینک منبع سازگار بوده و تلاش شده است که از طراحی گرافیکی چشم‌نواز و منحصربه‌فردی برخوردار باشد.

Report this wiki page