طراحی وب سایت

Wiki Article

صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید

معیار‌های متفاوتی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی را انتخاب کنند. همین امر درباره بهترین طراحی سایت های ایرانی هم صدق می‌کند.

این در حالی است که هنگام ساختن سایت با پرتال، تا زمانی که سایت شما فعال باشد می‌توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید.

تحریریه یکتانت

در این آموزش ساخت سایت فروشگاهی، سعی کردیم تمام جوانب را پوشش دهیم؛ اگر همچنان سؤالی ذهنتان را درگیر کرده است، در قسمت نظرات بنویسید.

نکته: برخی سایت‌سازها، ساخت سایت فروشگاهی رایگان را هم ممکن کرده‌اند که استفاده از آن‌ها به‌دلیل کمبود امکانات توصیه نمی‌شود.

این کار علاوه بر معرفی دقیق ویژگی‌های افراد، این سایت فرصت‌های شغلی بیشتری را پیش روی آنها قرار می‌دهد. در زیر به سه تا از بهترین طراحی سایت های شخصی نگاهی بیندازید.

به عنوان مثال پرتال خبری می‌تواند از چند سایت داینامیک تشکیل شده باشد که هر یک امکانات خاصی چون عضو گیری، انتشار اخبار، انتشار تصاویر، نظر سنجی و … را در اختیار مدیران آن قرار دهد.

فروشگاه‌های اینترنتی بسیار زیادی با قالب وردپرس راه‌اندازی شده‌اند که کلیک کنید انواع قالب‌ها به صورت رایگان و متناسب با طراحی‌های روز برای آنها وجود دارد.

فشرده سازی کد ها جهت اینجا کلیک کنید بارگذاری صفحات با سرعت بیشتر نقشه سایت

از طریق راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس، دیگر شما نیاز نخواهید داشت امور مربوط به فروش را به صورت حضوری انجام دهید.

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک توضیحات بیشتر سایت یا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد.

امکان انتخاب روش های مختلف ارسال ( پست تیباکس و...) امکان اتصال به الو پیک

مرحلهٔ پنجم: محصولات و محتوای خود را به ساخت سایت فروشگاه اضافه کنید

Report this wiki page